Gündem

26 Temmuz 2013 Cuma

Kolej Ceketleri

Tatilde olduğum için uzun zamandır bloğa yazı yazamıyordum, zaten azıcık takipçim var diye düşünüyordum. Ama bugün bloğa ziyaret sayısına baktım; az yazı olmasına rağmen bloğun trafiği çok iyi :) Bu beni sevindirdi hepinize teşekkür ediyorum :3 :3
Bugünkü yazım yine gençlere hitap eden (burası genç moda bloğu tabiki genşlerimize hitap edecek) kolej ceketleri. Bana göre her gençte, kız erkek farketmez, bulunması gereken bir ceket. Ben genelde açık renk kot ile giyerim. Fiziğiniz güzelse size çok yakışacaktır.  Uzatmadan kombinlemelere geçelim :))

Tarz 1

Bu tarzda ceketimizi bol aksesuarla ve baskılı bluzlarla kombinliyoruz.
Bu tarzda kullandığınız aksesuarların birbiri ile uyumlu olmasına dikkat etmelisiniz.
Bir insana kolej ceketi en fazla bu kadar yakışabilir :) Barbara Palvin'in kombininde bahsettiğim tarz için tek eksik bir bere. Böyle bir kombinde siyah bere kullanarak bahsettiğim tarzı yakalayabilirsiniz :)

Tarz 2

Bu tarz 1. tarzdan daha sade. Ben kolej ceketini bu tarzda kullanıyorum :) Bu tarzda ceketimizi düz atlet ve kot ile kombinliyoruz. 
Bu tarzda sade küpeler veya bileklikler aksesuar olarak tercih edilebilir. Ayrıca bu tarza en çok giden saç yandan toplanmış dağınık saç diye düşünüyorum :)
Bu tarzda ceketinizin ve çantanızın uyumlu olmasına dikkat edin. Ceket ve çanta uyumluysa altından giydiğiniz ayakkabı ne kadar uyumsuz olursa olsun şık duracaktır :)

Tarz 3

Bu tarzımız şirin kızlar için :3 Bu tarzda ceketimizi elbise veya etekle kombinliyoruz.  
Bu tarzda taşlı takılar aksesuar olarak tercih edilebilir. Mesela bu kombin biraz eksik, taşlı takılar bu kombini dört dörtlük yapacaktır :)
Bu tarzda ceketinizin içinden giydiğiniz bluza veya elbiseye dikkat etmelisiniz. Deseni ve tarzı şirin kız tarzına uymalıdır, yoksa kombin istediğiniz gibi durmayabilir.

Lütfen bana yazın arkadaşlar :) Birkaç kişiden mail alıyorum ama... Ayrıca moda konusunda tavsiye isteyenlerde yazsınlar, şu tarz bir etekle ne giyebilirim gibi, hemen o konuyla ilgili yazı yayınlarım. Bir dahaki yazıda görüşmek üzere TAKİPTE KALIN :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder