Gündem

14 Temmuz 2013 Pazar

Yazın Trendleri

Neredeyse yazın ortasına geldik ama ben bu yazıyı yeni yazıyorum, neyse :) Bu yazıda bu yaz herkesin mutlaka görmüş olduğu, tespit ettiğim trend ürünleri paylaşacağım.

1- Aynalı Gözlükler
Bu yazki gözlük modası aynalı olanlardı :)

2- Kısa Şortlar
Desenlisi, kotu, yırtığı, pırtığı ile bu sene de kısa şortlar mağazalarda yerini aldı :)

3- Rengarenk sandaletler
Ve bu sandaletlerle birlikte desenli platform topuklu ayakkabılarda ayakkabı dolaplarımızda yerini aldı :)

4- Kolsuz Bağlamalı Gömlekler
Bu yaz giyimine özen gösteren herkesin dolabında en az 5-6 tane olan kolsuz gömlekler çok tercih edildi :) Rahat ve şık olduğu için çok tercih edildiğini düşünüyorum :)

5- Neon renkler
Son olarak bu yazın trendleri arasına neon ürünler de girdi. Sizi bilmem ama ben bu renkleri en çok aksesuarlarımda kullandım :)

Daha fazlası için takipte kalın :)
Bana yazın --> kumruorkun@gmail.com


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder